Zajęcia prowadzą:
Aleksandra Tkaczyk - jest absolwentką muzykologii, ukończyła Studium C. Orffa przy UMFC w Warszawie, Instytut Szkolenia Organistów, jest także certyfikowanym nauczycielem zajęć umuzykalniających zgodnych z Music Learning Theory E. E. Gordona, członkiem Polskiego Towarzystwa C. Orffa oraz Polskiego Towarzystwa Edwina Eliasa Gordona. Od wielu lat prowadzi zajęcia umuzykalniające w przedszkolach i żłobkach, tworzy programy i popularyzuje ideę koncertów gordonowskich dla młodszych dzieci.
Marta Nadulska-Wójt jest absolwentką PSM w Żyrardowie w klasie skrzypiec oraz licznych kursów wokalnych i instrumentalnych. W 2016 roku ukończyła kurs gordonowski i od tamtej pory z powodzeniem prowadzi zajęcia oraz organizuje koncerty gordonowskie. Współpracowała m.in. z Instytutem Fryderyka Chopina w Warszawie i w Żelazowej Woli. Jej doświadczenie można podziwiać na fanpage'u @gordonkipapapaj.
Marta Podobas - współtworzy zespoły Sound'n'Grace oraz Bardotka Trio. Pisze, śpiewa, aranżuje i improwizuje jako muzyk sesyjny. Na co dzień związana z warszawskim Klubem Komediowym oraz szeregiem projektów improwizacji teatralnej w tym gównie Teatrem Improwizacji 1000 DEN oraz Musicalem Improwizowanym. Realizuje się również jako instruktor warsztatów improwizacyjnych w warszawskiej Szkole Impro oraz trener improwizacji wokalnej w Studio wokalnym Voice Progress. Certyfikowany instruktor MLT wg E. E.Gordona.
W trakcie BABA DUU dzieci wkraczają w świat muzyki w sposób całkowicie naturalny. Zajęcia w dużej mierze oparte są na Sekwencyjnej Teorii Uczenia się Muzyki stworzonej przez amerykańskiego muzyka i psychologa muzyki Edwina E.Gordona. Zauważył on, że poznawanie muzyki jest jak poznawanie nowego języka. Poprzez „zanurzenie” w niej, dzieci tworzą swój muzyczny „ zasób słów”, którym zaczynają się swobodnie posługiwać - nawet wówczas, gdy jeszcze nie są gotowe do mówienia!
Zgodnie z teorią Gordona w zajęciach aktywnie uczestniczą także opiekunowie dzieci. W naturalnie przyjaznej atmosferze śpiewamy, rytmizujemy, tańczymy, improwizujemy. Dobrej nauce i zabawie sprzyja sprzyja praca nauczycieli w duecie. Podczas zajęć umuzykalniających przedstawia się bogactwo skal modalnych ze szczególnym uwzględnieniem najbliższych nam kulturowo: jońskiej (durowej) i mollowej harmonicznej. Kształcenie muzyczne niemowląt i małych dzieci stymuluje ich zdolności komunikacyjne. Na zajęcia warto przyjść w luźnym, wygodnym stroju z kocykiem i poduszeczką dla dziecka.
fot. Magdalena Mitek-Zamęcka